Avondroutine

Hoi allemaal! Vandaag laat ik ~ Hannah ~ jullie mijn avondroutine zien. Ik laat mijn routine van doordeweekse dagen zien want in het weekend verschilt het vaak enorm. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen!

Na dat ik heb gegeten blijf ik vaak nog even beneden hangen (dat kan verschillen tussen een kwartier en een uur) vaak kijk ik dan iets op TV, maar dat hangt er van af of er iets leuks bezig is.

Op een gegeven moment ga ik dan naar boven. Dan ga ik douchen, ik probeer elke dag te douchen en om de dag mijn haar te wassen. Het klinkt heel dom maar ik douche bijna altijd met make up op haha, het is eigenlijk nog nooit uitgelopen onder de douche.

Na het douchen droog ik mij af en doe ik mijn pyjama en mijn onesie aan. Vaak doe ik een vlecht of een knot in zodat mijn haar ’s nachts niet in de klit gaat maar daar heb ik vaak geen zin in waardoor ik mijn haar de volgende dag flink door moet kammen, zucht.

Daarna kijk ik meestal nog even op mijn telefoon.
Vervolgens ga ik mijn tanden poetsen daar doe ik meestal twee minuten over of zoiets. Ook haal ik mijn make up van mijn gezicht af (dat is meestal niet heel veel).

Hierna kijk ik weer heel even op mijn telefoon (ja ik weet het ik zit veel te vaak op mijn telefoon) en op een gegeven moment kijk ik naar mijn rooster voor de volgende dag en ga ik mijn schooltas inpakken.
Dan zet ik mijn wekker voor de volgende dag.

Soms lees ik nog een boek ’s avonds maar dat heb ik eigenlijk al best lang niet meer gedaan. Het lijkt misschien alsof ik heel weinig moet doen ’s avonds maar ik doe over alles heel lang en heb totaal geen haast. Meestal ga ik slapen tussen kwart over negen en tien uur maar het komt ook vaak voor dat ik later in bed lig, oeps.

Ik leg ’s avonds bijna niets klaar behalve mijn schooltas dus dat zorgt soms voor heel veel stress de volgende dag.

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn avondroutine te lezen. Wat is jullie avondroutine?

Liefs, Hannah

Een gedachte over “Avondroutine

  1. Na het eten de afwas doen of niet hangt ervaar of het me beurt is dan ga ik vervolgens tv kijken de hele avond met warme thee en fruit en een beetje naar blogs kijken op internet en rond 22.30/23.00 ga ik naar boven even m’n tandenpoetsen en dan in m’n bed liggen beetje whatsappen en rond 23.30/24.00 ga ik slapen 🙂

    Like

Geef een reactie

