Birthday haul

Hoi allemaal! Vorige week zondag was ik jarig, ik werd 14! Ik heb heel veel leuke cadeautjes gekregen! Daarom doe ik vandaag een birthday haul voor jullie, hierin laat ik zien wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Veel plezier! (Dit is niet om op te scheppen ofzo maar gewoon omdat ik het leuk vind om mijn cadeautjes met jullie te delen.

Als eerste heb ik een aantal hele mooie en leuke kaarten gekregen.

IMG_1410

Van mijn ouders kreeg ik de Daisy eau so fresh parfum van Marc Jacobs, deze parfum wilde ik al een tijdje heel graag hebben dus ik ben er super blij mee! Hij ruikt heel fris en vrouwelijk.
Ook kreeg ik een kleine dvd speler. Ik had al een oude televisie op mijn kamer en nu kan ik daar dus films bij kijken!

IMG_1438
Ook kreeg ik een dvd van seizoen 1 van de serie Pretty Little Liars, ik vind dit een hele leuke serie dus ik ben hier ook heel erg blij mee.

IMG_1440-2
Van mijn zusje kreeg ik een selfiestok. Ik snap nog niet helemaal hoe hij werkt maar ik denk dat als ik hem onder de knie heb het heel leuk en handig kan zijn!

IMG_1422

Van een vriendin van mij kreeg ik de parfum ‘Rise’ van Beyonce. De parfum ruikt echt heel lekker, maar ik weet niet zo goed hoe ik hem moet omschrijven. Ook kreeg ik van haar een bodylotion en een douchegel in de zelfde geur. Ze ruiken erg lekker en ze verzorgen heel goed.

IMG_1428

FullSizeRender

Van twee vriendinnen uit mijn klas kreeg ik eerst een banaan, hahaha. Daarna kreeg ik een pakket met honden eten voor Charlie. En als laatste een leuk tijdschrift, een Milkareep, twee maskertjes en drie macarons. Ik ben echt heel erg blij met deze cadeautjes (behalve de banaan), helaas heb ik de macarons al op maar die waren echt heel lekker. En Charlie is ook blij met het eten, haha.

IMG_1437

Van Cathelijne kreeg ik een beker van de Starbucks, slaapsokken en een blendingkwast. Ik vind het echt super leuke cadeautjes en ahhhh die beker is zo gaaf! Ik ben echt dol op Starbucks drankjes maar zo kun je met je eigen drankje ook dat Starbucks hipster gevoel krijgen. De sokken zijn erg zacht en warm. En de kwast werkt heel fijn.

IMG_1413 

Van twee vriendinnen uit mijn hockeyteam kreeg ik een parfum, ik weet niet precies waar hij vandaan komt maar hij ruikt heel lekker, een beetje bloemig en fris. Verder kreeg ik een heel leuk armbandje en een kettinkje en een aantal kleine schattige gummetjes. Ik ben er echt heel blij mee!

IMG_1441

Ik kreeg ook nog van iemand deze twee schattige armbandjes, ik vind ze echt heel erg leuk!

Verder ging ik met een vriendin uit mijn klas naar de film Mockingjay. Het was echt een super leuke film en het was heel gezellig.

Van een aantal mensen heb ik ook nog geld gekregen om zelf wat van te kopen. Hier was ik heel blij mee omdat ik voor een camera aan het sparen ben.

Mijn oma heeft een deel van mijn winterjas voor dit jaar betaald wat ik heel lief vond en ik kreeg een heel mooi leren bordeaux rood tasje van haar.

Ik ben super blij met alle cadeautjes en ga er nog lang van genieten. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om te zien wat ik dit jaar heb gekregen.

Liefs, Hannah

2 gedachtes over “Birthday haul

  1. Nog gefeliciteerd dan maar 😉 Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!
    Misschien kunnen jullie een keertje een artikel schrijven over het samen bloggen. Stiekem ben ik best een beetje benieuwd hoe jullie deze blog samen onderhouden 🙂

    Like

Geef een reactie

