Herfsttag 2

IMG_7820

Heey! Twee/drie/vier (idk) weken geleden plaatsten Hannah de herfsttag.In deze tag beantwoord je vragen die te maken hebben met herfst. Ik ~Cathelijne~ vond hem erg leuk, daarom ga ik hem nu ook doen. Veel plezier!

Wat vind je het leukste aan de herfst?
Herfst is niet mijn favoriete seizoen. Ik heb het altijd koud en ik vind de andere seizoenen ook gezellig. Dus dat zal het niet zijn. Ik denk dat ik als ik moet kiezen de kleding het leukste vind van de herfst. Ik ben dol op truien, de kleuren etc. Ik heb trouwens een artikel geschreven over herfsttrends. 

IMG_8310

Favoriete warme drankje in de herfst?
Ik vind alle warme drankjes lekker, maar aangezien ik thee en koffie ook in de andere seizoenen drink zou ik voor warme chocolademelk gaan. Heerlijk als je thuis komt met verkleumde vingers en dan drink je een warme chocolademelk. Met slagroom natuurlijk;).

Favoriete geurkaars?
Wij hebben thuis niet zo veel geurkaarsen. We hebben wel een Scentchips-kaars en die vind ik echt geweldig. Hiermee heb je verschillende “blaadjes” met geuren en als je die dan boven op de kaars legt met een waksinelichtje erin dan ruikt het heerlijk. Heb je ook nog veel verschillende geuren.

IMG_7398

Favoriete lipstick in de herfst?
Ik vind donkere lipstick het mooiste. Deze lipstick van Kiko heb je al in mijn Londen shoplog kunnen zien, maar die is echt heel mooi. Ik draag hem niet vaak naar school. Dat moet ik toch wel een keertje gaan doen.

Favorieten kleuren voor op je ogen?
Ik draag weinig oogschaduw. Praktisch gezien omdat ik er gewoon geen tijd voor heb in de ochtend. Ik vind nudekleurtjes en bordeautinten wel altijd mooi op je ogen (in de herfst).

Processed with VSCOcam with t1 presetFavoriete outfit?
Ehmm… Ik heb niet echt duidelijk een favoriete herfstoutfit. Wel vind ik mijn bordeaurode broek erg leuke en draag ik hem erg vaak. Net als mijn leren jasje, en alle truien in mijn kast. Het belangrijkste aan mijn herfstoutfit vind ik dat het (enigszins) warm is. En natuurlijk draag ik mijn sjaal enorm vaak in de herfst.

Wat wil je graag kopen deze herfst?
Ik wil niet persé iets supergraag kopen deze herfst. Ik wil natuurlijk wel Starbucksdrankjes, truien, slaapsokken etc. kopen. Maar het is niet zo dat ik een hele wishlist heb ofzo (die komen meestal pas na kerst en Sinterklaas. En dan ben ik ze natuurlijk ook weer helemaal vergeten op mijn verjaardag. zucht.)

IMG_8500

Favoriete plaats om te zijn?
Absoluut voor de “openhaard”! Wij hebben sinds vorig jaar een gashaard in de huiskamer en ik vind het heerlijk. Het is er zo ontzettend warm! Superfijn om een boek te lezen of te leren (het leren is niet heel fijn, maar de warmte wel;) voor de openhaard.

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik tag iedereen om deze tag ook te doen. De vragen zal ik wel even onderaan zetten. Zet trouwens een link als je de tag ook hebt gedaan, dat vind ik altijd leuk om te lezen!

liefs,

Cathelijne

De vragen:
Wat vind je het leukste aan de herfst?
Favoriete warme drankje in de herfst?
Favoriete geurkaars?
Favoriete lipstick in de herfst?
Favoriete dagcrème in de herfst?
Favorieten kleuren voor op je ogen?
Favoriete muziek in de herfst?
Favoriete outfit?
Wat wil je graag kopen deze herfst?
Favoriete plaats om te zijn?

5 gedachtes over “Herfsttag 2

Geef een reactie

