DIY ~ herfstdienblad

IMG_8221

Hoi! Vandaag heb ik – Cathelijne – een herfstige Diy voor jullie. Nou ja, eigenlijk kun je het niet echt een DIY noemen. Het is meer een leuk idee voor in huis. Het geeft een fijne sfeer en is net iets leuker dan alleen een kaarsje. Veel leesplezier!

 

IMG_8202

Voor deze DIY heb je een dienblad nodig. Ik kocht deze bij Action. Hier verkochten ze meerdere dienbladen, maar ik vond deze het leukste. Action is sowieso een goede aanrader voor deze DIY. Ze hebben er veel goedkope en leuke dingetjes.

IMG_8211

IMG_8182

Ook heb je een kaars nodig. Een waxinelichtje of een andere kaars. Het maakt niet zo veel uit. Ik koos voor een glaasje (Action) en een rood waxinelichtje (Action). Je kunt ook meerdere kaarsjes erin zetten.

 

IMG_8191

 

IMG_8194

IMG_8176

 

Verder heb je decoratie nodig. Je kunt hier van alles voor gebruiken: blaadjes, takjes, kleine pompoentjes, eikels, kastanjes. Ga een keer naar buiten en ga blaadjes of andere dingetjes verzamelen. Bij winkels verkopen ze soms ook wel versieringen. Zorg dat je als basis een soort van mos of kleine takjes hebt. Dit kun je vaak wel vinden bij tuincentra ofzo.

IMG_8208

Als eerste doe je de basis in het dienblad. Zorg dat het goed verdeeld is.

IMG_8216

Leg hierna de kaars erin. Als je weinig van je basis hebt kun je ook onder je kaars geen basis doen.

IMG_8221

Hierna kun je het gaan versieren. Het maakt niet uit hoe, alles is goed. Wees vooral een beetje creatief.

IMG_8235

IMG_8226

Dit was de “Diy”. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Stuur me de resultaten als jullie hem hebben gemaakt. Dat zou ik erg leuk vinden!

Wat vinden jullie van deze Diy? 

liefs,

Cathelijne

2 gedachtes over “DIY ~ herfstdienblad

Geef een reactie

