OOTD ~ herfstoutfits

Eindelijk weer eens een dinsdag artikel! Sorry hiervoor. We hadden het een beetje druk met school enzo. Maar… Vandaag hebben we een Outfit of the day voor jullie. Het zijn herfstige outfits, dus hopelijk krijgen jullie hier inspiratie van! In ieder geval, veel plezier met lezen!

 

 

IMG_7912

 

IMG_7929

 

IMG_7926

 

IMG_7921

 

IMG_7966

Ik vind rokjes en jurkjes elk seizoen leuk, I don’t care welk seizoen het is ik ben gewoon dol op rokjes en jurkjes:). In deze outfit draag ik een jurkje met een oversized vest.

Het jurkje vind ik heel leuk, ik vind madeliefjes enorm schattig. Ik kocht het jurkje deze zomer bij de Forever21.

Het grijze vest dat ik draag is oversized, ik vond het een heel leuk vest en ze hadden hem niet in mijn echte maat, dus ja toen dacht ik dan maar oversized haha.

Het jurkje is schattig dus ik vind het leuk om daar iets stoerders bij te dragen. Daarom draag ik mijn Bordeaux rode Dr. Martens. Ahhhh ik ben echt zo blij met deze schoenen! Ik kocht ze vorig jaar rond deze tijd en het was echt liefde op het eerste gezicht.

Verder draag ik nog een simpele panty van de Hema want met blote benen overleef je een jurkje in de herfst echt niet!

Jurkje – Forever21
Vest – H&M
Schoenen – Dr. Martens
Panty – Hema

 

Cathelijne

 

IMG_7951

 

Ik droeg mijn high waisted broek met een cropped top en een lang vest. Dit is een van mijn favoriete herfstoutfits van de herfst!

IMG_7909

 

De cropped top is zwart heeft allemaal glimmende hashtags erop. Dit vind ik erg leuk. Deze cropped top draag ik enorm graag.

IMG_7892

 

Mijn vest komt van Pull and Bear. Ik ben echt verliefd op deze trui! Hij is enorm warm en ik vind de kleuren erg leuk.

Processed with VSCOcam with a4 preset

 

Op deze foto draag ik een sjaal. Die draag ik in de winter en herfst vrijwel elke dag. Echt, ik leef in deze sjaal!

 

IMG_7956

 

IMG_7896

Mijn schoenen zijn van Converse. Ze zijn wit en hebben een leuk patroontje. Je ziet ze bij bijna niemand. En ja, ik draag slaapsokken. Ik draag altijd slaapsokken

Vest – Pull and Bear
Cropped top – Tally Weijl
Broek – Pull and Bear
Sjaal – Pieces
Schoenen – Converse
Sokken – Primark

Dit waren de OOTD’s! We hopen dat jullie het leuk vonden.

Wat draag jij graag in de herfst?

Liefs,

Hannah en Cathelijne

2 gedachtes over “OOTD ~ herfstoutfits

Geef een reactie

