Favoriete truien

Processed with VSCOcam with a5 preset

Hey! Ik – Cathelijne – ben dol op truien. Ze zijn warm, zacht, leuk, makkelijk te combineren. Vandaag laat ik mijn favoriete wollen truien zien. Dit zijn vier truien die ik heel erg vaak draag (in de herfst/winter) en die ik ook mooi vind. Het is niet in volgorde, gewoon random. Veel plezier met lezen!

IMG_7989

Deze trui heb je al in mijn shoplog Londen voorbij zien komen. Het is een okergele trui, wat ik echt een hele mooie herfstige kleur vind. De hals is vrij hoog en ook het patroontje is leuk. Ik draag hem erg graag.

Gebreide trui met reliëf ~ Pull and Bear

IMG_8022

 

Deze trui heb ik vorig jaar enorm veel gedragen en ook dit jaar alweer een paar keer. Hij is donkergroen tegen bruin aan en een langer aan de achterkant dan de voorkant. Hij is van H&M, maar ze hebben hem helaas niet meer. Er zijn wel een aantal andere leuke truien bij H&M in de zelfde kleur.

 

IMG_8034

 

Deze trui vind ik ook erg mooi. Hij is grijs met een ombre effect: aan de bovenkant is hij donkerder dan aan de onderkant. Dit vind ik erg leuk. Ook deze trui is langer aan de achterkant dan aan de voorkant. Hij komt van Moscow, maar volgens mij hebben ze hem niet meer:(.

 

IMG_7995

 

 

IMG_8008

Als laatste heb ik deze gestreepte trui. Hij is cropped, wat natuurlijk nu heel erg leuk is. Ik heb hem al vrij lang. Toen ik nog geen highwaisted broek had, vond ik hem lastig te combineren. Nu ik er wel een heb, draag ik hem enorm vaak. Hele leuke trui!

Dit waren mijn favoriete truien! Ze zijn helaas niet allemaal meer te koop, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden!

Wat zijn jouw favoriete wollen truien?

liefs,

Cathelijne

 

Processed with VSCOcam with a6 preset

Processed with VSCOcam with t1 preset

 

6 gedachtes over “Favoriete truien

Geef een reactie

