Proefwerkweek, Starbucks en nieuwe hond!

IMG_7961

Hey! Vandaag heb ik (Hannah) een kleine update voor jullie over de afgelopen paar dagen en wat er nog gaat gebeuren deze week.

Vandaag was het eindelijk de laatste dag van de proefwerkweek, vorige week begon ‘ie en na vandaag de laatste twee verschillende toetsen te hebben gemaakt zijn we weer heel even toets vrij. Vandaag hadden we de toetsen van Aardrijkskunde en Duits, beiden gingen wel oké. Omdat we maar twee uur school hadden waren we om kwart over elf al uit. Stiekem voelt het een beetje als een mini vakantie, geen huiswerk, vroeg uit en geen geplande toetsen. Helaas is dat niet het geval en moet ik maandag gewoon weer zeven uur mijn bed uit:(.

IMG_7982
Cathelijne en ik zijn samen naar de stad geweest aan gezien we vroeg uit waren en daar zin in hadden. Ook hebben we een beetje gevierd dat de allereerste proefwerkweek van dit jaar al weer voorbij is (wat daar überhaupt aan te vieren valt) met Starbucks!

Schermafbeelding 2014-11-14 om 17.48.43

En morgen wordt een hele leuke dag! Morgen ga ik namelijk met mijn ouders en mijn zusje ons ‘toekomstige’ hondje ophalen. Yup, we krijgen een hondje. Het is een jongetje en we krijgen hem met 8 weken oud, het is dus nog een kleine pup. We hebben al een hele lieve kat van 4 jaar oud dus hopelijk reageert zij goed op ons nieuwe gezinslid. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in!

Tot zover deze week, ik houd jullie op de hoogte over het hondje! Hoe was jullie week en hadden jullie ook proefwerkweek?

Liefs, Hannah

2 gedachtes over “Proefwerkweek, Starbucks en nieuwe hond!

Geef een reactie

