De herfsttag

IMG_4130

Ik was heel erg enthousiast toen ik deze tag voorbij zag komen. Zelf ben echt ik dol op de herfst (zonder overdrijven) dus daarom wilde ik deze tag zelf ook beantwoorden. Enjoy!

Wat vind je het leukste aan de herfst?
Ik vind de herfst zelf een heel leuk seizoen, ik kan zo 10 redenen opnoemen waarom ik de herfst zo leuk vind. Maar het allerleukste aan de herfst vind ik toch wel het gezellige knusse gevoel. Lekker binnen zitten met een dekentje en een film of boek, dat is echt het ultieme uitrust moment voor mij!

Favoriete warme drankje in de herfst?
Ik ben echt dol op de warme drankjes van de herfst, koffie, thee, warme chocomelk, hmmm. Toch zou ik dan voor warme chocomelk gaan. Het liefste natuurlijk met marshmallows en slagroom. Maar een drankje bij de Starbucks vind ik ook zeker niet verkeerd.

Favoriete geurkaars?
Ik heb niet echt een favoriete geurkaars, wel vind ik een beetje kruidige kaarsen met bijvoorbeeld een kaneel geur wel lekker.

Favoriete lipstick in de herfst?
Ik ben niet enorm van de lipstick, ik heb namelijk hele smalle lippen waar ik niet zo graag de nadruk op leg, maar als ik moet kiezen ga ik voor de donkere kleuren zoals bordeaux rood of wijnrood. Dat vind ik hele mooie kleuren en die doen me gewoon echt aan de herfst denken.

Favoriete dagcrème in de herfst?
Ik vind de dagcrème van de Nivea Sensitive lijn heel fijn maar de Zwitsal crème is ook zeker niet verkeerd. Beiden verzorgen mijn huid heel goed.

Favorieten kleuren voor op je ogen?
Ik draag niet heel vaak oogschaduw, ik ben er niet echt handig mee en ik moet nog een keer een fijne blendingkwast kopen. Maar bruine tinten vind ik altijd wel mooi in een ooglook, het mooiste vind ik toch wel de lichte nude kleurtjes.

Favoriete muziek in de herfst?
Meestal luister ik gewoon naar de radio dus de liedjes die op dat moment vooral gedraaid worden, maar anders vind ik rustige liedjes wel heel fijn om te horen in de herfst.

Favoriete outfit?
In de herfst ga ik het liefst voor een lekkere comfy outfit met bijvoorbeeld een warme trui of een flannel, en met mijn dr. Martens. Maar ik vind rokjes met een dikke panty en overknee sokken ook heel leuk!

Wat wil je graag kopen deze herfst?
Ik wil graag nog een paar zwarte laarsjes voor onder rokjes bijvoorbeeld maar momenteel ben ik ook aan het sparen voor een goede camera, ik weet alleen niet of ik die deze herfst al kan kopen.

Favoriete plaats om te zijn?
Binnen, daar is het lekker warm, het liefste ook nog onder een warme deken:).

Dit was de tag, hopelijk vonden jullie het leuk om mijn versie ervan te lezen.
Jullie mogen hem natuurlijk allemaal overnemen. Of link jouw versie ervan als je hem al hebt gedaan, dat vind ik leuk om te zien.
x

Hannah

2 gedachtes over “De herfsttag

Geef een reactie

