Handige apps

Handige apps, ik kan er geen genoeg van krijgen. Vandaag deel ik vijf handige apps met jullie. Ze zijn allemaal sowieso voor Apple. Ik weet helaas niet zeker of ze allemaal voor Android zijn. In ieder geval veel plezier met lezen en ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Mirrow.me
Jullie herkennen het vast allemaal wel dat je ’s ochtends geen idee hebt wat je aan moet doen. Met Mirrow.me is dat verleden tijd want deze app stelt outfits samen voor als je geen inspiratie hebt, de app heeft bovendien een duidelijk overzicht van je garderobe. Het werkt heel simpel; je maakt een foto van je kledingstuk en zet hem in een categorie, bijvoorbeeld broek, dan kun je kiezen uit de lengte van het kledingstuk, de kleur, de stof, etc. Hoe meer kledingstukken je gefotografeerd hebt hoe leuker en uitgebreider de outfits worden. Je zou denken dat het fotograferen veel tijd kost maar dat valt heel erg mee, maak gewoon elke avond een paar foto’s van de kledingstukken die je die dag aan had.

MiniTeach
Ik zit zelf natuurlijk nog op school en daar krijg ik dan ook regelmatig overhoringen of toetsen voor. Miniteach is een app waarmee je woordjes kan leren of overhoren. Je hebt veel van dit soort apps zoals bijvoorbeeld wrts maar vaak moet je daarvoor eerst zelf een lijst gaan invoeren. Bij MiniTeach hoeft dat dus niet. Er is een ruime keuze uit woordenlijsten van vocatrain.com en woordjesleren.nl, die lijsten kun je downloaden en dan jezelf overhoren. Als je de lijsten gedownload hebt kun je het niet alleen met internet maar ook zonder WiFi gebruiken.

7 minute workout
Deze app is heel handig als je even lekker wilt sporten zonder dat het veel tijd kost. Met de app ga je zeven minuten verschillende oefeningen doen die elk 30 seconden duren. De oefeningen zijn heel simpel maar wel vermoeiend. Hierdoor heb je na de workout een voldaan gevoel terwijl het niet veel tijd kostte.

App van de dag
De app van de dag is ook heel handig. Elke dag stuurt de app je een pushbericht van een betaalde app die die dag gratis is. Hierdoor kun je dus gratis een betaalde app krijgen. Helaas komen er niet altijd leuke apps voor maar soms zit er wel een hele handige of leuke bij waar je dan maar mooi niet voor hoeft te betalen.

Bloglovin
Bloglovin vind ik ook heel handig, met de app kun je blogs volgen (ons blog natuurlijk ook) en de allerlaatste artikelen zien. Ook kun je de artikelen lezen. Ik vind het heel erg fijn omdat je makkelijk blogs kunt bijhouden.

Dit waren mijn favorieten handige apps, hopelijk hebben jullie er wat aan gehad.
Welke handige app vinden jullie zelf fijn?

Liefs Hannah

Zoals jullie misschien wel hebben gezien zijn de uploaddagen deze week verwisseld. Dit is omdat het voor mij even beter uitkwam. Volgende week zul je mijn artikel weer gewoon op vrijdag zien verschijnen en die van Cathelijne op zondag.

6 gedachtes over “Handige apps

Geef een reactie

