Londen shoplog!

IMG_7057Hey!  In mijn afgelopen artikel heb je al kunnen lezen dat ik (Cathelijne) naar Londen ben geweest. Vandaag de shoplog uit Londen voor jullie. Veel plezier met lezen!

Fashion

IMG_7515

IMG_7503

IMG_7507

Bij Forever21 kocht ik twee dingen; een crop top en een trui. De crop top is donkerrood en heeft streepjes. Hij heeft lange mouwen en dat is fijn, aangezien ik het snel koud heb. De trui is grijs en heeft een hoge hals.

IMG_7509


IMG_7513

Bij Abercrombie kocht ik een bordeauxrode sweater. Deze ga ik deze herfst en winter waarschijnlijk heel vaak dragen. Hij is erg warm en leuk.

IMG_7499

Deze gestreepte peplumtop komt van Primark. Ik had nog geen peplumtop dus dat is leuk!

IMG_7529

IMG_7537

Bij Primark kocht ik ook dit pakje cosy socks. Er zitten er twee in: grijze met witte stippen en witte met grijze stippen. Ze zijn enorm zacht en warm. Geweldig!

IMG_7544

Ook kocht ik bij Primark een pyjamabroek. Ik had nog een hemdje thuis liggen die ik hier prima bij kon dragen als pyjama, daarom heb ik deze gekocht.

IMG_7525

IMG_7518

IMG_7522

Mijn vorige joggingbroek was een beetje kort geworden, daarom kocht ik deze bij SuperDry. Hij is grijs (Al lijkt hij op de eerste foto een beetje blauw, sorry)   en er staat SuperDry op.

IMG_7488

Als laatste kocht ik deze leuke trui van Pull & Bear. Hij is okergeel, wat natuurlijk super herfstig is, en het patroontje vind ik ook erg mooi.

Beauty

IMG_7398

IMG_7401

Bij Kiko kocht ik deze donkerrode lippenstift. Ik vind hem erg mooi en hij blijft lang zitten. Ook de verpakking is prachtig!

IMG_7472

Op school gebruik ik vaak handgel. Het probleem is dat de Nederlandse handgels vaak stinken. In een video van Jiami zag ik dat de handgels van Soap & Glory wel lekker ruiken dus kocht ik deze. Hij ruikt inderdaad superlekker! Aangezien Soap & Glory in de aanbieding was bij Boots (3 voor 2) kocht ik ook deze body mist en crème. Allebei dezelfde geur als de handgel.

IMG_7456

Ook kocht ik deze witte nagellak van BarryM. Ik was nog op zoek naar een witte nagellak en deze is erg mooi. Hij dekt prima voor een witte nagellak en droogt niet langzaam.

IMG_7367
IMG_7368

Dit oogschaduw palet is ook van BarryM. De kleuren zijn vrij neutraal maar je kunt er een mooie ooglook mee maken. De pigment is goed, wel is hij een beetje poederig. De verpakking vind ik ook erg mooi!!

IMG_7477

IMG_7483

Deze mascara kreeg je als je £7,- besteedde bij BarryM. Ik verwachtte er niet heel veel van, je kreeg hem immers gratis, maar hij is echt goed! Hij spreid mijn wimpers goed, maakt ze zwart en klontert niet.

IMG_7459

Deze nagellak van mijn Revlon ruikt lekker! Niet als hij in het potje zit (helaas), maar wel als hij opdroogt. Dat vind ik echt ontzettend leuk! Verder is het gewoon een mooie rode kleur.

IMG_7487

Deze concealer van Collection wordt door bijna iedereen aangeraden. Ik moest hem natuurlijk wel even meenemen. Hij bevalt me erg goed!

Dit was de shoplog van Londen!

Wat vinden jullie het leukste item?

liefst,

Cathelijne

3 gedachtes over “Londen shoplog!

Geef een reactie

