Ootd ~ nieuwe schoenen!

IMG_6918

IMG_6922

IMG_6948

IMG_6962

IMG_6975

IMG_6960

Hey! vandaag heb ik een OOTD (outfit of the day) voor jullie. Deze OOTD is van woensdag. Ik draag hier mijn nieuwe schoenen! Misschien heb je ze al op Instagram kunnen zien. Ik vind ze zo ontzettend gaaf! Hierbij draag ik een (nep) leren rokje en een panty van H&M. Zo’n panty vind ik enorm leuk staan.

Het is vakantie! Voor sommigen is het misschien al bijna voorbij, maar ik hoef gelukkig nog even niet aan school te denken.

Als jullie dit lezen ben ik in Londen!!!!!! Ik heb er superveel zin in. Als ik terug ben ga ik natuurlijk een shoplog online zetten! Verder ben ik van plan lekker veel te chillen en uit te slapen deze vakantie. Want dat is waar vakantie voor is, toch?

Wat gaan jullie doen deze vakantie?

liefs,

Cathelijne

7 gedachtes over “Ootd ~ nieuwe schoenen!

Geef een reactie

