Herfsttrends

 

IMG_4163

Het is herfst! Zelf houd ik (Cathelijne) niet zo herfst, maar het heeft natuurlijk ook zijn voordelen: mooie kleuren in de natuur, kaarsjes aan, gezellig voor de open haard, warme (Starbucks) drankjes en… leuke kleding! Ik ben dol op de herfstkleding en kleuren. In dit artikel ga ik laten zien wat ik leuke herfstkleuren en trends vind.

Kleuren

IMG_6380

Mijn favoriete herfstkleur is absoluut bordeaurood! Het is gewoon een prachtige kleur. Je kunt bordeaurood mooi combineren met zwart, grijs en wit. In mijn herfstoutfits zul je zeker veel bordeaurood tegen komen!

IMG_6545

Ook een mooie kleur vind ik mosgroen. Ik hou er echt van. Ik heb niet enorm veel mosgroen dingen, maar het is toch wel een echte herfstkleur.

Verder zijn poedertinten en zachte grijstinten in dit najaar. Ik vind het superleuk. Ook alle bruine kleuren, zwarte, grijze en andere warme kleuren zijn mooi in de herfst.

Grof gebreid

IMG_6148

Ik houd van grof gebreid! In sjaals, handschoenen, truien, vesten. En het is natuurlijk lekker warm. Dus dit is zeker een favoriete trend van mij!

Truien

IMG_6503

In de herfst is het natuurlijk (veel) kouder, daarom kun je lekker veel truien en vesten dragen. Ik ben er dol op! Ze zijn heerlijk warm en makkelijk als je niet weet wat je aan moet trekken: een trui met een skinny jeans en klaar!

Nagellak

IMG_6313

Ook qua nagellak heb ik mijn favoriete kleuren. Natuurlijk bordeaurood en legergroen, maar daarnaast ben ik ook fan van topekleuren. Ik vind de kleur hierboven heel erg mooi. Ik merk dat nail art de laatste tijd wel weer uit begint te raken, en in de herfst doe ik sowieso minder nail art. Natuurlijk doe ik af en toe wel aan nail art in de herfst.

Jurkjes en rokjes 

IMG_6337Voor iedereen die denkt dat ze haar jurkjes en rokjes ergens achterin je kast kunt verstoppen heeft het mis. Je kunt ze namelijk heel makkelijk combineren met een panty (of maillot) en een jasje.

Jasjes

IMG_6447

Leren jassen vind ik ook superleuk in de herfst. Het maakt je outfit net even wat stoerder. Je hebt ze in verschillende kleuren: Ik heb een topekleurige jas (uit Italië) en een zwarte jas (ONLY). Leren jasjes passen overal bij: jurkjes, broeken, shirts… Ik ben fan!

IMG_6490

Ook de trenchcoat is helemaal in dit najaar. Je hebt vele kleuren en soorten. Lang, kort, rood, blauw. Super leuk.

Sieraden

IMG_6324

Naar mijn idee zijn de sieraden in de herfst meer goud. Dit komt natuurlijk omdat het een warme kleur is. Mijn favoriete kettingen zijn klein. Zoals de ketting van H&M. Die heeft een klein staafje, wat ik zelf wel enorm mooi vind. Ik houd nog wel enorm van een mooie statement ketting. Ook houd ik heel erg van ringen! Vooral als je er veel combineert. Prachtig!

Dit waren mijn favoriete herfsttrends! Tijdens het schrijven heb ik toch wel wat meer zin gekregen in de herfst. Ik hoop jullie ook!

Wat zijn jouw favoriete herfsttrends?

Liefs,

Cathelijne

Een gedachte over “Herfsttrends

Geef een reactie

