Nivea Sensitive lijn

FullSizeRender

De Nivea Sensitive lijn bestaat al een tijdje, en ik vind de producten heel fijn. De lijn is, zoals de naam al zegt, speciaal voor de gevoelige huid. Ze bevatten geen parfum en ander slecht spul, dus dat is een groot pluspunt! Vandaag laat ik jullie zien hoe ik de producten gebruik. 

De Nivea Sensitive lijn bestaat uit vijf producten waar ik er vier van gebruik: de reinigingsmelk, het micellair water en de dag- en nachtcrème.

 

’s Ochtends

FullSizeRender_2

Ik begin met het wassen van mijn gezicht, dit doe ik meestal met een washandje en water. Hierdoor word ik direct wat wakkerder.

IMG_0252Daarna haal ik het laatste restje make up van de vorige dag eraf met de reinigingsmelk. Eerst masseer ik de reinigingsmelk in, daarna haal ik hem er af met water.

FullSizeRender_1

Ik maak mijn gezicht schoon met het micellair water. Ik doe het water op een wattenschijfje en veeg het over mij gezicht.

FullSizeRender

Als laatste breng ik een laagje van de dagcrème aan.

’s Avonds

IMG_0252

Als eerste doe ik een beetje reinigingsmelk op een wattenschijfje.  Hiermee ga ik over mijn hele gezicht totdat alle make up eraf is.

FullSizeRender_1

Vervolgens maak ik mijn gezicht schoon met het micellair water en een wattenschijfje.

FullSizeRender_1

Als laatste breng ik de nachtcrème aan. Hier is trouwens maar een heel dun laagje van nodig omdat hij heel dekkend is.

Reinigingsmelk – 5,50

Micellair water – 5,99

Dagcrème – 8,00

Nachtcrème – 8,00

De Nivea Sensitive producten werken  heel goed voor mij. De producten zijn speciaal voor de gevoelige huid wat voor mij ook niet onbelangrijk is, ik heb namelijk vaak last van een schrale en schilferige huid. De producten zijn heel mild maar doen goed hun werk. Het micellair water en de nachtcrème vind ik de fijnste producten.

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk.

Welke producten gebruiken jullie als huidsverzorging?

liefs,

Hannah

2 gedachtes over “Nivea Sensitive lijn

Geef een reactie

