Zomerfoto’s 2014

IMG_3106 De zomer is helaas alweer voorbij. Daarom hebben wij een artikel voor jullie met een aantal foto’s van 2014. Enjoy! IMG_3111 IMG_3118 Aan het begin van de zomervakantie gingen we in Katwijk kamperen. Dit was superleuk. Er moesten natuurlijk wel een paar foto’s van de zonsondergang worden gemaakt. foto 1 Na het einde van de proefwerk week zijn we met zijn tweeën in de stad een pizza gaan halen en hebben lekker gevierd dat we vakantie hadden. foto 2 Op het strand zagen we overal ananassen, die moesten we natuurlijk even op de foto vastleggen. IMG_1129 IMG_7155 Bloemen fotograferen♥.

IMG_1390

Een dagje varen op een boot. IMG_4244 De konijnen van Cathelijne zitten gezellig in de zon (achter: Zwartje, voor: Droppie). En ja, Droppie heeft een spinnenweb op haar neus (ze loopt graag door de schuur;). IMG_2468 Ook gingen wij deze zomer naar The Fault In Our Stars. Wat een ontzettend zielige maar mooie film was dat! Vakantie Hannah foto 2
foto 1Ik ging deze vakantie met mijn familie naar Frankrijk. We begonnen onze vakantie in een huisje aan de rivier de Dordogne. In de rivier kon je kanoën dus dat hebben wij zeker gedaan.
foto 2Op sommige plaatsen waren dorpjes in bergen gebouwd.
foto 3 Regelmatig vlogen er luchtballonnen over.

foto-2Op een plek waren heel veel palmbomen te zien.foto 4 Helaas waren er een paar dagen dat het minder lekker weer was. Deze foto maakte ik in de auto toen er opeens een stort bui kwam. foto 3 We bleven een week bij het huisje aan de rivier en gingen toen door naar een huisje tussen de bergen. Hier was een heel leuk stadje met allemaal kleine boetiekjes. foto 4 In de stad zaten er een aantal lieve katten in de schaduw. foto 1Mijn ouders waren elf jaar getrouwd, dit vierden we met sushi.

Vakantie Cathelijne  IMG_4498 Ik ging deze zomervakantie met het vliegtuig naar Griekenland. We hebben een rondreis gemaakt door de Pelop0nnesos en zijn geëindigd op een eilandje. Ik heb elke dag een OOTD gemaakt. Die kun je hier en hier zien. IMG_4572 We begonnen in Athene. Daar hadden we een zwembad op het dak. IMG_4781 IMG_4860 Nog meer zwembaden! Ik houd enorm van zwemmen dus zonder zwembad zou mijn vakantie eigenlijk niet compleet zijn. Het eerste zwembad was in Delphi en het tweede zwembad was in Olympia. IMG_4959 Er was overal superlekkere ijskoffie. Dat heb ik dan ook veel gedronken IMG_5059 Tijdens een wandeling waren er allemaal vlinders. Deze foto vond ik erg mooi gelukt. IMG_5249 Op het eiland waren er allemaal leuke parasolletjes. Op de achtergrond was er een wit kerkje met blauwe daken. IMG_5493 Met mijn vader bij de zonsondergang. IMG_5533 Overal waren er kleine katjes die bedelden om eten. IMG_5316 Toen gingen we weg bij het eiland. Prachtig was de blauwe zee.

Dit waren de zomerfoto’s. We hopen dat jullie het leuk vonden! Hebben jullie nog foto’s gemaakt deze zomervakantie?  Liefs, Hannah en Cathelijne

Geef een reactie

