Zomerfavorieten

IMG_2580

Hey! Helaas, de zomer is voorbij. De herfst komt eraan maar we kunnen natuurlijk geen seizoen van start gaan zonder favorieten artikel! Daarom hebben we nu een zomerfavorieten voor jullie!

Veel plezier met lezen!

Zonnebril

IMG_4057
Hannah

Dit is echt mijn favoriete zonnebril! Ik was al heel lang op zoek naar zo’n zonnebril en toen ik hem zag bij de Sting nam ik hem dan ook meteen blij mee naar huis. Hij was €7.95 en ik ben er heel erg blij mee.

IMG_4045

Cathelijne
Dit is mijn favoriete zonnebril. Ik wilde al heel lang zo’n zonnebril maar ik kon hem nergens vinden. Toen zag ik hem bij de Sting en ik heb hem direct gekocht. Ik ben er heel blij mee. Je hebt hem trouwens niet kunnen zien in de OOTD’s. Dit komt omdat ik hem telkens vergat aan te doen (tijdens de OOTD’s).

Bikini

IMG_4063 Hannah

Mijn favoriete bikini komt ook van de Sting. Hij is donkerblauw met roze kant en de top is een bandeau.

IMG_3410
Cathelijne
Mijn favoriete bikini is van hunkemoller. Hij is roze met kant erop.

Kledingstuk
IMG_4054

Hannah

Mijn favoriete jurk komt van de H&M, hij is zwart met madeliefjes en heeft knoopjes aan de voorkant. Hij is lekker zomers. HIj is wel een beetje aan de korte kant maar dat vind ik niet zo erg.

IMG_4049

Dit is mijn favoriete hemdje en hij komt van de Forever21. Het is een zwart hemdje met roze roosjes erop, ik ben dol op bloemetjes dus dat maakt hem extra leuk. Het hemdje is een beetje cropped en hangt lekker los.

IMG_4047

Mijn favoriete broekje is ook van de H&M. Het broekje is highwaisted wat ik zelf heel fijn vind in de zomer.

Cathelijne

IMG_3480

IMG_3486

Mijn favoriete jurk is deze van Pull & Bear. Ik heb hem gekocht in Amsterdam en ik ben erg blij ermee. Hij is donkerblauw gestreept en heeft een open rug.

IMG_4053

Mijn favoriete hemdje is van Forever21. Hij is erg leuk voor over een bikini of bandeau.

IMG_4048

Dit is mijn favoriete broekje. Hij komt van Vila en is een klein beetje highwaisted. Je ziet wel mijn buik als ik een croptop erboven draag, maar aangezien het in de zomer mooi weer hoort te zijn (wat het helaas niet altijd is in Nederland) is dat niet zo erg.

Make up product

Hannah

IMG_5899

In de zomer zweet je snel en ga je vaak zwemmen. Dan vind ik het erg vervelend als mijn mascara uitloopt, mijn favoriete make-up product is dan ook een waterproof mascara. Ik vind de Volume Million Lashes waterproof mascara van L’oreal Paris heel fijn.

IMG_3432

IMG_3437Cathelijne
In de zomer is het belangrijk dat je een goede zonnebrand op doet. Daar gaat mijn huid altijd enorm van glimmen. De all about matt-poeder van Essence zorgt ervoor dat je huid mooi mat blijft.

Zonnebrand

IMG_4062Hannah

Mijn favoriete zonnebrand is van Nivea. Het is factor 50 maar ik verbrand dan ook heel snel. Het fijne aan de zonnebrand vind ik dat hij je huid niet vet maakt.

IMG_3504

Cathelijne

Mijn favoriete zonnebrand is deze van Lancaster. Ik vind hem heel fijn, het is een hoge factor en hij ruikt lekker.

Aftersun

IMG_4060Hannah

Dit is mijn favoriete aftersun. Hij komt van Byron Bay en doet zijn werk heel goed, het is lekker verkoelend en dat heb ik nodig want ik verbrand heel snel.

IMG_3418

Cathelijne
Onder de douche aftersun lotion van Nivea is een aftersun voor onder de douche. Dit vind ik heel fijn, want hij zo ben je veel minder tijd kwijt. Ook is je huid na het douchen niet meer zo droog waardoor je je niet meer hoeft in te smeren met een bodylotion.

Haaraccessoire

IMG_3488

Hannah

Ik ben dol op strikjes en vind deze haarstrikjes dan ook heel fijn. Ze zijn heel handig om een klein plukje haar mee vast te zetten en het staat ook heel erg schattig.
IMG_3451

Cathelijne
Dit ding van de Claire’s is mijn favoriete haaraccessoire. Je kunt het om je knot of om je staart binden. Dat maakt het direct een stuk leuker. Er zit ijzerdraad in dus dat is ook heel handig.

Kapsel

IMG_3493

Hannah

Ik vind vlechten in de zomer altijd heel fijn in de zomer bovendien staat het heel leuk. Mijn favoriete kapsel is de waterval vlecht. Het staat leuk en je haar is uit je gezicht. Meestal zet ik de watervalvlecht vast met een haarstrikje.

IMG_3468

Cathelijne
Een knot vind ik superfijn in de zomer. Je haar is uit je gezicht en het staat leuk.

Sieraad

IMG_4058

Hannah

Ik vind deze ketting van de Forever21 heel mooi. Ik ben dol op statement kettingen. Hij heeft een hele mooie kleur en is lekker zomers.

IMG_3424

IMG_3430

Cathelijne
Deze ring van Brandy Melville is echt mijn favoriete sieraad. Ik draag hem vaak. Wel jammer is dat hij te groot is voor mijn ringvinger, daarom draag ik hem meestal om mijn wijsvinger.

Nagellak

IMG_3443

Hannah

Mijn favoriete kleur nagellak is een mintgroen lakje van Hema in de kleur 842

IMG_3448

Cathelijne
Mijn favoriete nagellak is de kleur Raindrop (325) van NYC. Het is een mooie zachte zomerse lila kleur.

Schoenen

IMG_5882Hannah

Mijn favorieten schoenen zijn deze Nike Air. Ik heb hier ook een artikel over geschreven. Die kun je hier vinden.

IMG_3392

Cathelijne
Deze gympen van All stars heb ik net nieuw en ik vind ze heel tof. Ze zijn net even wat anders dan de normale witte Allstars.

IMG_3393

Mijn favoriete slippers zijn deze van Abercrombie. Ik vind ze heel erg lekker lopen en ook mooi.

Drankje

IMG_3384

Ons favoriete drankje is cola. Ook een lekker drankje vinden wij een milkshake. Het recept hiervoor vind je hier.

Eten

IMG_4067

IMG_4068

Ons favoriete eten in de zomer is ijs. Heerlijk. Hannah’s favoriete smaken zijn butterscotch en framboos. Cathelijne’s favorieten smaken zijn cookies en oreo. Heerlijk!

App

IMG_3401

Een gezamenlijke favoriet van ons: Room for Thought. Deze app kiest elke dag een random moment uit en dan krijg je drie seconden om een foto te maken. Deze foto’s slaat hij op in de app en na een tijdje heb je een hele verzameling van foto’s.

Dit waren onze zomerfavorieten. We hopen dat jullie het leuk vonden!

Wat waren jouw favorieten afgelopen zomer?

Een gedachte over “Zomerfavorieten

  1. Ooooeeeeeh! Alsof ik al niet genoeg zin had in ijs :P. Ik wil terug naar Italië! Room For Thought is inderdaad een leuke app.
    ik heb jullie genomineerd voor de Liebster award! Je kan meer info op mijn site vinden.
    xxxx

    Like

Geef een reactie

