Nieuw haar!

IMG_6116

Hey! woensdag ben ik naar de kapper geweest. Het was echt nodig; de punten waren behoorlijk gespleten en dood. Mijn haar was dan ook enorm lang niet meer geknipt.

IMG_1930

Dit was mijn haar voordat ik naar de kapper ging. Het is een beetje een onscherpe foto, maar ik kan hem moeilijk opnieuw maken. Je ziet dat mijn punten gespleten waren en dat ik een beetje uitgroei had (ik had het voor de zomervakantie met spray blond “geverfd”). Het was dus zeker nodig dat ik naar de kapper ging!

IMG_1929

Hier heb ik nog even ingezoomd op mijn punten, zodat je kunt zien hoe het eruit zag.

IMG_6116

After! Mijn haar is een stuk mooier (vind ik;). Er moest een flink stuk af, maar ik was dan ook al heel lang niet meer bij de kapper geweest… Ik heb er ook wat highlights in laten zetten. Ik had namelijk voor de vakantie mijn haar “geverfd” met spray blond (dat spray je in je haar en dan wordt het blonder als je in de zon gaat zitten of het föhnt). Het was er uitgegroeid en het zag er heel egaal uit. Dit was natuurlijk niet supermooi, dus nu zitten er highlights in. Het is misschien niet helemaal duidelijk op de foto’s maar je ziet duidelijk verschil.

IMG_6117

Dit is ingezoomd op de punten, het is een beetje pluizig (irritant haar…):. Maar je ziet duidelijk dat de punten niet gespleten zijn!

Hoe vinden jullie mijn haar geworden?

liefs,

Cathelijne

8 gedachtes over “Nieuw haar!

Geef een reactie

