Wat ik leuk vind aan de herfst

Dat ik (Hannah) gek ben op de herfst is geen geheim. Waarschijnlijk denk je bij herfst aan verkleumde vingers, vroeg donker, en verlepte kapsels door de wind. Ondanks dat veel mensen het druilerige seizoen haten heeft de herfst ook zo z’n charmes. Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik zo leuk vind aan de herfst!

De natuur in de herfst is prachtig, de blaadjes die allerlei tinten rood, oranje, bruin en geel aannemen, mos op de bomen en overal paddenstoelen. Het is dan ook zeker de moeite waard om al die mooie kleuren op camera vast te leggen.

De warme drankjes zijn natuurlijk ook onmisbaar. Sterke theeën, warme choco, soep en een starbucks drankje op z’n tijd drink ik graag. Maar in de herfst smaakt het nou eenmaal net ietsje lekkerder terwijl je binnen je ijskoude handen er aan opwarmt.

De warme sweaters en cardigans zijn weer overal te koop. Dat betekent dat je je weer lekker in een warme comfy oversised trui kan nestelen.

Een ander voordeel van de herfst is dat je weer allemaal verschillende laagjes kunt dragen. Hoe warmer hoe beter en het ziet er nog leuk uit ook!

Het binnen zitten vind ik ook heel leuk, wat is er nou lekkerder dan je favoriete serie te bekijken met een warme deken en een kop thee. Bovendien beginnen de leuke tv programma’s weer zoals Expeditie Robinson, Holland’s Next Topmodel en Wie is de mol. Voor de openhaard zitten hoort daar natuurlijk ook bij, bovendien wordt je daar ook meteen een beetje warmer door!

Al het lekkere eten komt weer te voorschijn. Pepernoten, taaitaaipoppen, chocolade, appeltaart, etc.

Ook vind ik dat de herfst altijd zo’n leuke sfeer heeft met al die kaarsjes en lichtjes.

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk.
Wat vinden jullie leuk aan de herfst?

Liefs Hannah

IMG_6103-0.JPG

2 gedachtes over “Wat ik leuk vind aan de herfst

Geef een reactie

