50 facts about me

Hoi allemaal, vandaag hebben wij de 50 facts about me tag voor jullie. Hierbij moet je 50 dingen over jezelf vertellen. We hopen dat jullie het leuk vinden.

Hannah
1. Ik ben voor een kwart engels
2. Mijn lievelings kleur is blauw
3. Ik heb een kat
4. Ik ben 1.58m
5. Ik heb een bloemen obsessie
6. Ik zit op hockey
7. Ik houd van jurkjes
8. Ik ben 13 jaar
9. Ik ben verslaafd aan Pretty Little Liars
10. Ik heb 2 gaatjes in mijn trommelvliezen waardoor er geen water in mijn oren mag komen
11. Ik vind twitter best saai
12. Ik moet overgeven van banaan
13. Mijn lievelings bloem is een madeliefje
14. Ik vond ‘the fault in our stars’ ontzettend mooi!
15. Ik doe 2 gymnasium
16. Ik krijg een hond
17. Als je mijn naam omdraait staat er hetzelfde
18. Ik lust weinig soorten fruit
19. Ik heb groene ogen
20. Ik haat geschiedenis
21. De herfst is mijn favoriete seizoen
22. Mijn favoriete winkel is forever21
23. Ik vind koffie heerlijk
24. Ik ben fan van One direction
25. Ik heb een grote neus
26. Ik heb sproeten
27. Ik heb een zusje
28. Ik bijt op mijn nagels
29. Ik ben gek op rokjes
30. Ik heb een blokbeugel (die mag er gelukkig bijna uit)
31. Ik heb nog nooit iets gebroken!
32. Ik houd van Engels eten
33. Ik ben slecht in stilzitten
34. Ik heb een bleke huid
35. Ik ben een beetje slordig
36. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest
37. Ik vind sneeuw irritant
38. Ik haat reclame
39. Ik verbrand heel snel
40. Ik krijg heel snel vet haar
41. Ik houd van zingen
42. Ik ben soms een beetje onhandig
43. Ik heb maat 40 voor schoenen
44. Ik heb ooit een vulkaanuitbarsting meegemaakt (dat was niet heftig)
45. Ik ben rechtshandig
46. Ik ben niet heel goed in nagellakken
47. ik kan niet tegen de geur van auto’s
48. Ik had vroeger blond haar en blauwe ogen
49. Ik vind horror films best eng
50. Ik zat vroeger op ballet
Cathelijne
1. Ik ben 13 jaar
2. Mijn favoriete seizoen is zomer
3. Ik zit in 2 Gymnasium
4. Ik zit op ballet
5. Ik heb blond haar en bruine ogen
6. Ik heb een kuiltje in mijn linkerwang maar niet in mijn rechterwang
7. Ik heb twee konijnen: Zwartje en Droppie
8. Ik ben 1.74
9. Ik ben jarig op 15 april
10. Ik ben verslaafd aan instagram
11. Ik houd van bitterballen en kroketten
12. Ik word katt genoemd
13. Mijn lievelingskleur is wit
14. Ik zit op hockey
15. Ik slaap op zolder
16. Mijn lievelingsgetal is 63
17. Ik heb nu blauwe nagellak op
18. Ik houd van pizza
19. Ik ben deze zomervakantie in Griekenland geweest
20. Vroeger had ik krullen
21. Ik kan mijn neus dicht houden zonder mijn handen
22. Ik vind de lijn ‘Sakura’ van Rituals het lekkerst
23. Mijn gordijnen zijn roze
24. Ik heb een witte iphone 4 met 8 GB
25. In groep vier droeg ik elke dinsdag een jurkje
26. Ik houd alleen van actie en horrorfilms, andere films vind ik saai
27. Een jaar geleden was ik verslaafd aan GoSuperModel
28. Ik ben allergisch voor huisstofmijt en graspollen
29. Ik heb vier echte planten in mijn kamer staan en twee neppe
30. Ik haat aardappelen
31. Ik vind Safari een irritante internetbrowser
32. Ik heb maar 47 foto’s op mijn telefoon staan
33. Ik kan er niet tegen als mensen langzaam fietsen
34. Ik eet heel snel
35. Ik heb één zusje
36. Ik heb slotjes
37. Ik heb schoenmaat 39
38. Ik irriteer me aan mensen die me storen als ik een boek lees
39. Ik speelde een oud vrouwtje in de musical van groep acht
40. Ik ben bang voor liften
41. Ik heb een obsessie met handschriften
42. Ik ben slecht in spelleetjes
43. Ik ontbijt altijd met yoghurt
44. Ik houd van vakantie
45. Ik drink heel veel thee
46. Ik wil 1.76 worden, maar ik ben bang dat ik veel langer word
47. Ik kan er niet tegen als dingen rommelig zijn
48. Ik heb nog nooit een onvoldoende gehaald…
49. Ik vind heel veel drankjes uit een pak veel te zoet
50. Ik heb zeven zwemdiploma’s
Dit was de 50 facts about me tag. Als jullie deze tag willen overnemen mag dat.
We hopen dat jullie het leuk vonden.
xxx,
Hannah en Cathelijne
Geef een reactie

