New in: Nike Air Max 1 essential

IMG_5884

Hoi allemaal! Een tijdje geleden heb ik nieuwe schoenen besteld die ik heel graag met jullie wil delen! Veel plezier!

IMG_5886

Het zijn de Nike air Max 1 Essential in de kleur Royals blue Pink. De schoenen zijn grijs met donkerblauwe en neon roze details. Zoals we gewend zijn van Nike air, hebben ze een dikke zool. Dit vind ik zelf heel stoer staan en ze maken me direct een klein beetje langer!

Deze schoenen kun je eigenlijk met alles combineren. Dat vind ik erg fijn, want daardoor kan ik lekker vaak dragen!

Ik bestelde ze bij de webshop Sneakersenzo.nl en ze werden op de beloofde leverdatum geleverd.

IMG_5880

Ik ben erg blij met deze aankoop! In OOTD’s zul je ze zeker nog wel een keertje (of 2, 3, 4, 10, 20…) voorbij zien komen!

Wat vinden jullie van de schoenen?

Liefs Hannah

3 gedachtes over “New in: Nike Air Max 1 essential

Geef een reactie

