Doelen

Een nieuw schooljaar, het perfecte moment om “opnieuw” te beginnen. Wij gaan hier onze doelen met jullie delen.

Cathelijne

doel 1. Fashion Ik heb een aantal fashiondoelen; ik wil meer sieraden gaan dragen. Ik heb genoeg sieraden, alleen ik vergeet ze altijd. Of ik wissel nooit af. Zo heb ik een keer drie maanden achter elkaar dezelfde oorbellen aangehad…
Ook wil ik wat meer afwisselen. Heb ik bijvoorbeeld zin in jurkjes, dan kan het zo zijn dat ik de hele week een jurk aan. Dit wil ik graag veranderen.
Als laatste fashiondoel heb ik

Doel 2. Gezonder eten
Het is niet zo dat ik heel ongezond eet, maar het kan altijd beter. Ik wil proberen meer fruit te eten en minder te snoepen. Ook wil ik wat minder geld besteden uit de automaat en de kantine op school. Het is veel te duur en ongezond.

Doel 3. Sporten
Ik sport al behoorlijk veel, maar ik heb wel een aantal doelen. Ik wil leniger worden, en ga proberen meerdere malen per week te oefenen. Ook wil ik sterker worden. Dit ga ik doen met een 7 minute workout app. Dit is een workout die je telkens 30 seconden iets laat doen, daarna 10 seconden rust, dan weer 30 seconden iets doen, etc.

Doel 4. Slaapkamer
Ik wil meer DIY’s in mijn kamer, dus als jullie nog tips hebben? Ook wil ik mijn slaapkamer wat meer opgeruimd hebben. Want soms is mijn kamer echt een bende. Ik ga proberen elke avond mijn kamer vijf minuutjes op te ruimen, eens per week wat langer.

Hannah

Doel 1. Gezonder eten
Ik eet niet heel vaak fruit, daarom ben ik al langer van plan om meer fruit te eten. Het probleem is dat ik niet veel soorten fruit lust, en de soorten fruit die ik lust komen vooral voor in de zomer. Dat is natuurlijk niet goed want in elk soort fruit zitten andere vitaminen. Daarom wil ik dus meer soorten fruit gaan eten.

Doel 2. Opruimen
Ik ben een beetje lui en ik besteed weinig tijd aan het opruimen van mijn kamer. De keren dat mijn kamer goed is opgeruimd, was ik er heel lang mee bezig en is het de volgende dag alweer een troep. Ik ben dan ook van plan om het netter te houden en mijn kamer elke dag een paar minuutjes op te ruimen, zo is het minder werk aan het eind van de week en kan ik meer leuke dingen in het weekend doen.

Doel 3. Accessoires
Ik ben gek op accessoires, ze maken je outfit veel leuker en zijn zo makkelijk te combineren! Helaas heb ik niet zoveel accessoires en ben ik dus van plan om er meer te gaan kopen. Ik heb het niet alleen over armbanden en kettingen maar ook ringen, oorbellen, tassen en haaraccessoires want ook die mogen natuurlijk niet ontbreken.

Doel 4. Verzorging
Ik heb een redelijk gevoelige huid en ben daarom ook erg voorzichtig met gezichtsproducten. Op dit moment gebruik ik dan ook heel weinig producten. Ik wil een betere gezichtsroutine zodat ik mijn huid beter kan verzorgen en in balans kan houden.

Wat zijn jullie doelen?

Liefs,

Cathelijne en Hannah

Geef een reactie

