Vakantie ~ elke dag een OOTD ~ deel 2

Hey, dit is deel twee van alle Ootd’s van mijn vakantie. Veel plezier!

IMG_5036

IMG_5037

IMG_5041

Op donderdag droeg ik mijn All Stars, want we gingen klimmen. Hierbij droeg ik een geruit broekje en een kanten hemdje. Het hemdje heeft aan de achterkant een strik, wat ik wel een heel leuk detail vind

hemdje ~ Abercrombie and fitch

broekje ~

 

IMG_5087

IMG_5091

Deze dag gingen we naar een dorpje dat Naflio heet. Ik droeg een jurkje van Primark. Hij is spijkerstof en een beetje gebleekt. Hierbij droeg ik een vlecht.

jurk ~ Primark

 

IMG_5198

IMG_5196

IMG_5194

Zo als je ziet gingen we varen op de dag! We moesten een paar keer draaien maar uiteindelijk hadden we het goede licht gevonden. Ik droeg een croptop die ik had gekocht in Naflio. Op de croptop staan allemaal glimmende hashtags. Ook de zonnebril heb uit Naflio. Mijn haar droeg ik in een staart.

Croptop ~ 

Broek ~ Vila

 

IMG_5274

IMG_5261

IMG_5260

Toen we naar een eiland (Agistri) gingen droeg ik deze mint groene jurk van H&M (draag ik ook op de header!). Ik vind hem erg leuk. Mijn haar is nog een beetje nat, maar ik draag het in een vlecht.

Jurk ~ H&M

 

IMG_5303

IMG_5294

De volgende dag droeg ik mijn gestreepte broekje van Bershka. Hierboven draag ik een shirt met daarop de tekst: “I don’t have time to care”. 

Shirt ~ Pink Women

Broekje ~ Bershka

 

IMG_5404

IMG_5406

IMG_5472

Deze dag gingen we chillen op het eiland en droeg ik een croptop van Bershka. Hij heeft een soort strik of knoop aan de voorkant (je kunt hem ook aan de achterkant dragen. Hieronder draag ik een wit broekje. 

Croptop ~ Bershka

Broekje ~ Forever21

Bikini ~ Hunkemöller

 

IMG_5625

IMG_5646

De laatste OOTD alweer! Hierbij werd het bijna donker, waardoor helaas de kwaliteit niet zo goed is. Ik droeg een jurk met bloemetjes. Hij is een beetje oversized. 

Jurk ~ H&M

Dit waren alle ootd’s. Ik heb geprobeerd om de plekken en poses af te wisselen, dus ik hoop dat jullie ze afwisselend genoeg vonden!

Wat is jouw favoriete outfit?

liefs,

Cathelijne

3 gedachtes over “Vakantie ~ elke dag een OOTD ~ deel 2

Geef een reactie

