Vakantie ~ Elke dag een OOTD ~ deel 1

IMG_4388-0Heey!

Ik ben net terug van vakantie. We gingen naar Griekenland. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.
Vandaag ga ik iets met jullie delen wat daarmee te maken heeft. Ik heb namelijk bijna iedere dag van de vakantie een OOTD gefotografeerd! Dit betekent dat ik 15 OOTD’s heb! Omdat dit er zo ontzettend veel zijn, ga ik over twee artikelen verdelen. Nu dus deel 1!

IMG_7215

IMG_7218

In het vliegtuig droeg ik deze outfit. De broek zit erg lekker, al zit hij heel erg strak. Boven de broek draag ik een shirt en een spijkerjasje.
Broek ~ Bershka
Shirt ~ Seven Sisters
Spijkerjasje ~ Anti Blue
Schoenen ~ Converse

IMG_4593

IMG_4597

IMG_4595

Toen ik aangekomen was had ik het enorm heet. Ik heb daarom direct in een andere outfit aangetrokken. Ik trok mijn gestreepte jurkje aan. Hierbij droeg ik blauwe Havaiana’s. Eigenlijk zijn ze van mijn zusje -ik heb roze- maar deze stonden leuker bij mijn blauwe lijntje onder mijn ogen. Mijn tas komt van Pull & Bear.
Jurk ~ Pull & Bear
Schoenen ~ Havaiana
Tas ~ Pull & Bear

IMG_7266

IMG_7267

Deze dag gingen we de Acropolis beklimmen. Ik draag een bruin broekje van H&M. Hierbij draag ik een rood hemdje. De mouwen van het hemdje zijn laag uitgesneden, en dat vind ik zelf heel erg leuk. 

Broekje ~ H&M
Hemdje ~ Soboho 

IMG_4704

IMG_4703

IMG_4706

Op de vierde ootd gingen we Athene uit en reden we naar Delphi. Ik droeg een broekje van Forever21. Dit broekje had ik nog nooit eerder aangehad, maar ik vind hem wel heel leuk. Hierbij draag ik een croptop, ook van Forever21. De armbandjes had ik de dag ervoor gekocht in een Chinees winkeltje. Ik vind ze erg schattig.
Broekje ~ Forever21
Croptop ~ Forever21
Slippers ~ Haviana’s

IMG_4749

IMG_4757

Deze dag gingen we het oude Delphi bezoeken. Ik droeg dit nieuwe broekje met streepjes. Ik vind hem erg leuk. Bij dit broekje droeg ik een hemdje met een zwart anker erop. Daaronder draag ik een bandeau met bloemetjes.
In mijn haar draag ik een knot, want het was erg warm.
Broekje ~ Bershka
Hemdje ~ Brandy Melville
Bandeau ~ Brandy Melville
Schoenen ~ Converse

IMG_4816

IMG_4824

IMG_4813

De dag daarna gingen we naar Olympia en droeg ik een jurkje met witte bloemetjes erop. Hij is van Forever21. Hierbij draag ik een vlecht.
Jurkje ~ Forever21
Schoenen ~ Haviana’s

IMG_4875

IMG_4874

IMG_4878

De broek die ik op de zevende ootd aan had is een klein beetje high waisted. Het randje aan de onderkant is omgeslagen, dat vind ik erg leuk. Hierboven draag ik een losse croptop. Hij is wit en er staat op: ‘sunset bvld 9600’. Hierbij droeg ik mijn zwarte tas en blauwe haviana’s. Mijn haar droeg ik in een knot.
Broek ~ Vila
Croptop ~ Pull & Bear

IMG_4973

IMG_4981

IMG_4984

IMG_4986

IMG_4997Deze dag gingen we naar een bergdorpje. Ik droeg deze jurk. Hij is strapless en het rokje heeft ruitjes. Mijn haar droeg ik gewoon los. Jurk ~ SuperDry

Dit waren de Ootd’s van deel 1. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jouw favoriete outfit?

liefs,

Cathelijne

 

3 gedachtes over “Vakantie ~ Elke dag een OOTD ~ deel 1

Geef een reactie

