Back to school ~ Outfits


Hey, vandaag gaan we vier outfits met jullie delen die leuk zijn om naar school te dragen.

 

 

Deze outfit is heel simpel en prima voor naar school. De zwarte skaterskirt (H&M) staat heel mooi bij de kobaltblauwe croptop (Forever21). Verder draag ik er mijn Nike Air Max schoenen bij. Ik draag niet veel sieraden, alleen een statement ketting met een zalmroze kleurtje.



IMG_1256

IMG_3604


IMG_3516


Deze outfit is prima om naar school te dragen. Het zwart-wit gestreepte rokje (H&M) staat leuk bij het losse shirt (Protest). Hierbij hebben we een spijkerjasje gekozen, voor als het wat frisser is. De witte All Stars (Converse) doen het altijd goed bij rokjes, dus bij deze ook.
De sieraden hebben we simpel gehouden; Alleen een armband en ringen (H&M)

 

 

Dan een lekker casual outfit. De blouse is heel simpel en komt van de H&M. De short is stretched en sluit daardoor heel goed aan (Only). Het hemdje komt van de Forever21 en de bordeaux rode schoenen zijn van Converse. Verder draag ik geen sieraden.

IMG_1257


IMG_3704

IMG_3697
 

Als laatste hebben we deze outfit uitgekozen. Het is een erg stoere outfit door het leren jasje (Only). Het shirt komt van Moscow en de broek komt van Tommy Hilfiger. De broek zit erg lekker. De schoenen die ik hierbij draag zijn van New Balance.
Het gouden armbandje staat erg leuk bij het leren jasje door de gouden details van de rits.

Dit waren de outfits. We hopen dat jullie ze leuk vonden en er wat inspiratie uit gehaald hebben.

Wat is jouw favoriete outfit?

liefs,

Hannah en Cathelijne

7 gedachtes over “Back to school ~ Outfits

  1. Het laatste outfit vind ik het leukste! Persoonlijk vind ik de eerste 2 te “netjes” voor school, en de derde op dit moment iets te koud helaas. haha
    erg leuk artikel. x jullie moeten vaker outfit foto’s maken!

    Like

Geef een reactie

