Back to school~ schoolartikelen (Hema)

Hoi allemaal, dit is het eerste artikel van de ‘back to school’ week. Deze week posten wij elke dag een artikel die te maken heeft met school. Natuurlijk kijkt lang niet iedereen uit naar school, maar met leuke schoolspullen is het meteen veel minder stom. Dit jaar heb ik bijna al mijn schoolspullen bij de Hema gekocht, ze hebben hele leuke spulletjes en het is niet zo duur. Vandaag laat ik aan jullie mijn schoolspullen zien. 

foto 1_2Agenda (€6.95) Hema

Als eerste heb ik deze leuke agenda. De kleuren zijn heel mooi, ik houd van pastel! De agenda heeft doorzichtige insteekhoesjes waar je foto’s in kunt doen, een boekenlegger, stickers en tabbladen. Verder is het niet zo’n drukke agenda wat ik heel erg fijn vind.

foto 1_3Etui (€2.95) Hema

Dit vind ik een hele mooie etui! De kleur vind ik heel mooi en het randje staat heel schattig. De stof lijkt op nepleer. 

foto 2_324 pennen (€2.95) Hema

Volgens mij heeft half Nederland deze pennen maar ze zijn dan ook heel fijn! Bovendien zijn ze ook lekker goedkoop.

foto 4_3Potlodenset (€1.-) Hema

Deze potlodenset vond ik heel erg schattig. Ze hebben leuke kleurtjes en zijn versierd met een quote of kleine symbooltjes. 

foto 5_2Rekbare kaften (€3.-) Hema

Rekbare kaften vind ik zelf heel handig. Het kost niet veel werk om ze om je boeken heen te doen en ze blijven lang mooi. Bovendien kan je ze meerdere jaren gebruiken. Deze kleurtjes vind ik heel leuk, lekker vrolijk!

foto 3Etiketten voor rekbare kaften (€1.50) Hema

Deze etiketten heb ik gekocht voor op de rekbare boeken kaften. Het zijn 8 etiketten in 4 verschillende kleurtjes. De kleuren vind ik heel mooi.

foto 2_2Snelhechters (€1.95) Hema

Ik kocht ook deze vrolijke snelhechters. Snelhechters vind ik heel handig om al mijn toetsen in te doen. Het zijn 5 snelhechters waarvan er 3 roze zijn en 2 mintgroen.

foto 2Wiskunde schriften (€3.-) Hema

Ik vind deze wiskunde schriften heel leuk! De kleuren zijn heel mooi. Het fijne aan deze schriften vind ik dat ze ringbanden hebben, hierdoor kun je makkelijk belangrijke blaadjes er uitscheuren en ze daarna in een map doen. 

foto 1Markeerstiften (€1.50) Hema

Deze leuke kleine markeerstiften vind ik echt heel schattig! Helaas lijken sommigen kleuren wel op elkaar maar dat vind ik niet heel erg. Ik kan zelf echt niet zonder markeerstiften. Ik gebruik ze niet alleen voor overhoren maar ook voor mijn agenda.

foto 4_2Memoblok (€1.50) Hema

Dit memoblok vind ik heel handig om talen te leren en ook om belangrijke dingetjes op te schrijven. 

foto 1College blokken (€2.95 per blok) Hema

Als laatste artikel van de Hema kocht ik 4 verschillende college blokken. Ze hebben 4 tabbladen. Ik ga de collegeblokken als schriften gebruiken, voor elk vak gebruik ik een stuk van de blokken. Verder ga ik ook een blok gebruiken voor mijn samenvattingen. Ik vind dat de blokken er leuk en vrolijk uit zien.

foto 4_5Mega wasknijper (€3.-) Flying tiger

Mijn laatste aankoop is deze grote wasknijper. Ik vind hem heel leuk en het is handig om belangrijke notities of leuke briefjes in vast te klemmen. Hij staat heel vrolijk en kleurrijk.

foto-12Dit waren mijn schoolspullen. Ik had nog kaftpapier en schriften over van vorig jaar, net als een gum, pennen en een geodriehoek. Misschien komen er nog en paar kleine spulletjes bij maar dat weet ik niet zeker en daar komt dan ook geen artikel over. Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk.

Waar kopen/ hebben jullie je schoolspullen gekocht?

Liefs Hannah

4 gedachtes over “Back to school~ schoolartikelen (Hema)

Geef een reactie

