Shoplog ~ Rotterdam

IMG_4044Woensdag ben ik met mijn moeder naar Rotterdam geweest om te shoppen. We hebben een aantal dingen gekocht, en die ga ik vandaag met jullie delen.

De meeste dingen heb ik gekocht bij Bershka en Pull & Bear. Daar kwam ik aan het begin van de dag, dus het was nog heel rustig toen.
Er zitten veel broeken bij, en weinig t-shirts. Want ik had een beetje tekort aan broeken.


Schermafbeelding 2014-08-02 om 22.15.33

Bershka
We begonnen bij Bershka, daar heb ik drie dingen gekocht en ik ben er heel erg blij mee:

IMG_3746


IMG_3747

Als eerste zag ik deze roodrozige broek. Ik vind het een prachtige kleur, leuk voor wat koudere zomerdagen, maar het kan ook gedragen worden in de herfst en de winter. Hij zit erg lekker, wat ook niet onbelangrijk is.
Broek BSK met 5 gekleurde zakken €19,99

IMG_3763

IMG_3767

IMG_3766

Ook heb ik bij Bershka deze croptop gekocht. Hij heeft blauwe streepjes en een soort strik. Die kun je aan de voorkant en aan de achterkant dragen. Erg leuk.
Top met strepen €7,99 €2,99

IMG_3788

IMG_3793

Dit korte broekje kon ik niet laten liggen. Hij heeft streepjes en ik
vind hem erg leuk voor in de zomer. Deze gaat zeker mee op vakantie.
short 17,99 


Schermafbeelding 2014-08-02 om 22.18.47
Pull & Bear
Daarna gingen we naar de Pull & Bear. Ik vind de Pull & Bear een hele leuke winkel, en ook hier zitten erg leuke dingen bij.

IMG_3772

IMG_3768

Een high waisted broek, yes! Ik was hier al een tijdje naar op zoek. Ik had er al een paar gepast, maar ze zaten allemaal of te kort, of te wijd. Deze zit perfect! Je zult hem zeker nog tegen komen in een ootd.
skinny jeans met hoge taille €29,99

IMG_3781Ook kocht ik dit heerlijke vest. Hij is erg warm en leuk voor de herfst. Zo’n lang vest wilde ik vorig jaar ook al kopen maar ik vond nergens een leuke. Daarom ben ik ook erg blij met dit vest.
Tricot vest €29,99
IMG_3733

IMG_3739

Deze tas is erg simpel, maar ik vind hem toch wel heel erg leuk. Hij is zwart en er staat klein Pull & Bear op gedrukt. Hij is ook lekker groot dus er past veel in, fijn.
Mini mandtas €25,99

IMG_3824

IMG_3753

Als laatste kocht ik bij Pull & Bear deze blauwe broek. Onlangs het model valt hij best strak, dat vind ik wel leuk. Het riempje is zwart met gouden details. Ik vind hem erg leuk.
Broek type Chinees €25,99

Dit was alle kleding. We waren ook nog bij andere winkels geweest, maar het waren allemaal drukke winkels die je in bijna elke stad tegenkomt. Er ligt natuurlijk ook een Primark, maar die ligt ver uit het centrum.
Ik heb wel wat andere dingen gekocht:

Hema
IMG_3814 IMG_3819Bij Hema kocht ik een aantal schoolspullen: Twee pakjes rekbare kaften, twee multomappen en een pakje pennen. Ik vind de schoolspullen erg leuk, maar daar komt nog een artikel over.
3-pak rekbare boekenkaft €3,-
a5 schrift 10 stuks €2,-
ringband 2 rings €2,-

V&D

IMG_3810Bij V&D kocht ik dit collegeblok voor wiskunde.
Collegeblok 80 vel €1,-

Xenos
IMG_3802 IMG_3796Bij Xenos kocht ik een bakje waar ik pennen in kon bewaren. Er staat op: ‘Home office’ maar die letters zijn niet te zien als je er pennen in stopt.
Desk organizer home office €6,99

Dit waren al mijn aankopen uit Rotterdam. Ik ben er heel erg blij mee.

Welke aankoop vinden jullie het leukst?

Liefs,
Cathelijne

5 gedachtes over “Shoplog ~ Rotterdam

  1. Leuke spullen heb je gekocht. Volgens mij is zo’n bakje waar je pennen in kan bewaren, super handig! Ik vind dat korte broekje van de Bershka heel leuk en de tas + het vest van de Pull & Bear.

    Like

Geef een reactie

