Jurkjesstash

 

Hoi! Wij zijn dol op jurkjes. Ze zijn leuk, ze zitten lekker en ze zijn makkelijk te combineren. Wij dragen ze enorm vaak. Vandaag gaan wij onze jurkjes laten zien. Veel plezier!

 

Hannah

IMG_4074

Als eerste heb ik dit jurkje van de H&M, het heeft madeliefjes waar ik persoonlijk gek op ben. De voorkant heeft knoopjes. Ik vind hem heel leuk en het is denk ik mijn meest gedragen jurk.

 

Dit jurkje vind ik ook heel leuk, ik vind jurkjes met mouwtjes altijd heel leuk staan. Het jurkje komt van de H&M en heeft een donkerblauwe kleur met een aztec print. Ik vind hem heel leuk en hij zit heel lekker. Ik draag hem het liefst met mijn zalmroze statement ketting omdat die heel mooi staat bij de laag uitgesneden hals en de kleur. Behalve voor de zomer vind ik hem ook heel mooi voor in de winter.


Dit was mijn galajurk voor dit jaar. De mouwtjes en de rok zijn van een doorzichtige stof en de top heeft aztec print. Tijdens het gala droeg ik hem met een statement ketting. Hij komt van de H&M. Ik vind hem heel mooi.

IMG_4075

Ook heb ik deze jurk van Pull & Bear. Het is een heel erg schattig jurkje met een mooie blauwe kleur. De jurk is van kant, dat vind ik erg mooi.

 

IMG_4079

Dit is mijn tweede jurk met madeliefjes, maar madeliefjes zijn gewoon mijn favoriete bloemen! De jurk komt van de Forever21. Doordat het jurkje strak zit kun je er ook een skaterskirt over heen dragen (dan is het een shirtje) of een leuke trui (dan is het een minirokje). De jurk sluit heel mooi aan en hij staat leuk met een statement ketting door de laag uitgesneden hals. Ik vind het een heel leuk jurkje.

IMG_4211Deze jurk komt ook van de Forever21 en heeft witte en donkerblauwe streepjes. Het jurkje zit heel lekker en ik vind hem erg leuk staan.

IMG_4071

Als laatste heb ik deze jurk van de Primark. Ik kocht hem vorig jaar in Londen. Eigenlijk had het jurkje een taille riempje maar die ben ik kwijt geraakt shame on me. De voorkant van de jurk heeft knoopjes en hij heeft een ronde v-hals. De onderkant van de jurk vind ik wat minder leuk, het doet me denken aan een short en dat vind ik zelf niet zo mooi bij jurkjes. Verder vind ik het een heel leuk jurkje.

Cathelijne

IMG_7136

IMG_7139

Als eerste heb ik deze van Pull & Bear. Dit is mijn favoriete jurk. Hij heeft donkerblauwe strepen en een open rug. Ik draag hem meestal met mijn All Stars of slippers. Als het kouder is draag ik hem met mijn donkerblauwe Abercrombie vest en een panty.

IMG_7126

Na de jurk van Pull & Bear is dit zeker mijn meest gedragen jurk. Hij is van H&M en ik vind hem enorm leuk. Hij is mintgroen en heeft er allemaal bloemen op gedrukt. Hij heeft een laag uitgesneden hals en is daarom erg mooi met een statement ketting.

IMG_7122

IMG_7123
Dit is was mijn galajurk van dit jaar. Ik heb hem gekocht bij Peace of Cake. Hij is zwart en heeft een rits aan de achterkant. Je kunt hem ook vaststrikken. Ik vind hem erg mooi. Tijdens het gala droeg ik hem met zwarte ballerina’s en een panty met gouden glitters.

IMG_7113

IMG_7117

Deze jurk is van Primark en ik heb hem vorig jaar gekocht. Hij is blauw en is een beetje gebleekt. Op de linkerborst zit een zakje en aan de voorkant en achterkant zitten knoopjes. Ik draag hem niet heel vaak maar ik vind hem wel leuk. Ik draag hem meestal met mijn grijze allstars en bruine slippers.

IMG_7109

Deze jurk heb ik gekocht bij Forever21. Hij is zwart en heeft allerlei bloemetjes. Ik vind hem erg leuk bij mijn witte All Stars of mijn ballerina’s. Ik vind hem heel erg leuk.

IMG_7096 IMG_7104
Deze jurk heb ik gekocht bij H&M. Hij is een beetje oversized en heeft zalmkleurige bloemetjes. Aan de achterkant zit een strikje. Ik draag hem graag met een zwart leren jasje.

IMG_4216

Als laatste heb ik deze jurk. Hij komt van SuperDry en ik vind hem heel leuk. Hij heeft ruitjes en het bovenstukje is donkerblauw. Het nadeel is dat hij strapless is. Daardoor moet ik hem de hele tijd optrekken. Verder wel erg leuk.

Dit waren al onze jurkjes. We hopen dat jullie het leuk vonden.

Wat is jouw favoriete jurkje?

liefs,

Hannah en Cathelijne

20140804-174939-64179499.jpg

8 gedachtes over “Jurkjesstash

  1. OMGG ECHT SUPER MOOIE JURKJES ALLEMAAL😍
    Ik vind de leukste die blauwe van hannah met die aztecprint of zo en die van cathelijne met de ruitjes en het blauwe aan de bovenkant😊 x

    Like

  2. Wat zijn ze leuk!!! Wat hebben jullie trouwens een leuke blog, ik ben jullie meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk nemen jullie ook eens een kijkje op mijn blog, deze gaat volledig over jurkjes.
    Liefs Tineke

    Like

Geef een reactie

